angel🔫
c0rewa:

la vida en una frase.
dreamofskins:

follow for more skins
the-world-to-end:

i—dontcare:

Come to Silent Hill.
peachtml:

openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

ineffectual ;

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

LEMME TELL U SOMETHING THIS SHIT WORKS
“Le diré a la tristeza que la amo, quizás así también se aleje”

(Fuente: distortion-harmony)

Algún día entendere el por qué lo que fue, lo que pudo y no fue ..

hecha-de-hxc-yamor-erreape:

#ceaese #jonas sanche #cream gang #rap

Qué quieres que te diga, claro que te echo de menos, cada día más, y cada día duele menos.

(Fuente: indirectas)

somospandaspordentroyporfuera:

¡Salud! 
-Una chica invisible. 
breakinq:

following back tons
werewolf-shadow:

that-valeska:

vѧlεskѧ

☼